jak zamawiać?
1. Zamówienia składane są za pomocą formularza zamówień dostępnego na stronie sweetvillage.pl, osobiście w siedzibie firmy lub drogą mailową na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Złożenie zamówienia nie wymaga rejestracji na stronie sklepu sweetvillage.pl
2. Sklep SweetVillage.pl może odmówić realizacji zamówienia jeśli:
- dane w formularzu są niepełne lub błędne
- w przeciągu 7 dni od złożenia zamówienie nie zostanie uiszczona należna opłata ( liczy się data wpłynięcia kwoty za zamówienie). Wówczas Klient zostanie poinformowany o anulowaniu zamówienia drogą mailową na podany w procesie składania Zamówienia adres.
- w przeciągu 7 dni od złożenia zamówienie przesyłka nie zostanie odebrana ( jeśli wybrano opcje dostawy - odbiór osobisty). Wówczas Klient zostanie poinformowany o anulowaniu zamówienia drogą mailową na podany w procesie składania Zamówienia adres.
3. W przypadku braku, któregoś z produktów zawartych w złożonym Zamówieniu, Klient jest o tym niezwłocznie informowany drogą mailową na podany w procesie składania Zamówienia adres. Klient decyduje wówczas o tym, czy Zamówienie ma być realizowane częściowo, czy anulowane w całości.
4. Klient ma możliwość dokonania zmiany w Zamówieniu wyłącznie poprzez kontakt mailowy na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
. Zmiana musi nastąpić przed wpłynięciem wpłaty podanej w Zamówieniu kwoty pieniędzy.